Subject: dp07s: modositott kovetelmenyek, konzulensek, demonstratorok kerestetnek
From: [email-masked] (Hanák Péter)
To: Hanák Péter <[email-masked]>
Cc: Szeredi Péter <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2007 08:08:22 +0100

Kedves hallgatók, leendõ demonstrátorok!

Ezt a levelet azok kapják, akik 2006-ban hallgatták a DP-t,
beadták a nagyházit, és jelesre vizsgáztak.  Mindezek alapján azt
feltételezzük, hogy a címzetteknek tetszett a DP, és esetleg
szívesen vesznek részt az oktatásában is.

Többen értesülhettek róla, hogy módosításokat tervezünk a
félévközi követelményekben.  A tervezet itt olvasható el:
<http://dp.iit.bme.hu/dp-current/dp07s-valtozasok-v2.txt>.

Tegnap lefoglaltam a laborokat (IL.407 és 408) febr. 16-tól
minden kedden és pénteken 12.15-tõl 14.00-ig, a tanterem pedig az
IB.025.

A tárgy hallgatóitól kötelezõen elvárjuk, hogy 4 tantermi és 4
laborgyakorlaton vegyenek részt (minimum).  Lesznek keddi,
illetve pénteki csoportok, lásd a táblázatot:

       terem/ke  labor/ke          terem/pé  labor/pé
feb13    cs1      bevez.   feb16     cs4      bevez.
feb20    cs2       cs1     feb23     cs5      cs4
feb27    cs3       cs2     már02     cs6      cs5
már06    cs1       cs3     már09     cs4      cs6
már13    cs2       cs1     már10!    cs5      cs4
már20    cs3       cs2     már23     cs6      cs5
már27    cs1       cs3     már30     cs4      cs6
ápr03    cs2       cs1     ápr06     cs5      cs4
ápr10    cs3       cs2     ápr13     cs6      cs5
ápr17    cs1       cs3     ápr20     cs4      cs6
ápr24    cs2       cs1     ápr27     cs5      cs4
máj01    ---       ---     máj04     cs6      cs5
máj08    cs3       cs2     máj11    össz.     cs6
máj15   össz.      cs3     máj18    össz.     pót

Egy-egy laborcsoportban 28+2 hallgató lehet, tehát 6 csoporttal
168-180 hallgatót tudunk "kiszolgálni".

Az lenne jó, ha minden demonstrátornak lenne egy kb. 7
hallgatóból álló fix kiscsoportja, s végig velük foglalkozna.
Ehhez leaglább 24 (!) konzulensre lenne szükség, vagy arra, hogy
legyenek olyanok, akik két csoportot is vállalnak.

Kérem, írják meg nekem válaszlevélben, hogy részt vennének-e
demonstrátorként,illetve konzulensként a DP oktatásában (részt
lehet még venni a zéhák javításában és a vizsgáztatásban, továbbá
a feladatok elõkészítésében, kidolgozásában). Ha igen a válasz,
akkor azt is, hogy hány csoportot tudnak vállalni a félévben,
figyelembe véve a tervezett rendszerességet.  Az is írjon, aki
konzulensi szerepet nem vállal, de a zéhájavításban,
vizsgáztatásban, feladatok kidolgozásában szívesen részt vesz.

Üdvözlettel

Hanák Péter