From: [email-masked] (Hanák Péter)
To: [email-masked], [email-masked]
Date: Sun, 03 Oct 2004 16:54:35 +0200
List-Id: "A Deklarativ programozas c. targy listaja" <dp-l.iit.bme.hu>

Egy érdekesnek ígérkezõ elõadásra szeretném meghívni a DP és az
MFP tárgyak hallgatóit okt. 4-én, hétfõn délutánra:

>From Embedded Systems to Ambient Intelligence.

Tartja Prof. Hermann Kopetz, a bécsi Mûegyetem professzora.

16.00-16.05 Opening (László Bélády, foreign member of the Hungarian
            Academy of Sciences, USA)

16.05-16.15 Background of the Workshop and the German-Hungarian cooperation
            (Dieter Rombach, University of Kaiserslautern, Germany)

16.15-17.15 From Embedded Systems to Ambient Intelligence 
            (Hermann Kopetz, Vienna University of Technology, Austria)

17.15-17.30 Discussion

17.30-18.00 Introducing the competence groups and their planned activities
            (Géza Gordos, Budapest University of Technology and Economics, Hungary)

Helyszín:   BME informatika épület, IB.025-ös elõadó 
            (Bpest, XI. Magyar tudósok körútja 2.)

Az elõadásra az okt. 4-5-i német-magyar AmI Workshop keretében kerül sor.

További részletek az elõadásról magyarul:
<http://agrausch.informatik.uni-kl.de/budapest/veranstaltungen/documents/AmI-Kopetz-04okt4-hu-v3.pdf>,
angolul:
<http://agrausch.informatik.uni-kl.de/budapest/veranstaltungen/documents/AmI-Kopetz-04okt4-en-v3.pdf>,
az együttmûködésrõl és a workshopról:
<http://agrausch.informatik.uni-kl.de/budapest/index.html>.

Üdvözlettel

Hanák Péter
_______________________________________________
Dp-l mailing list
[email-masked]
http://www.iit.bme.hu/mailman/listinfo/dp-l