Subject: [Dpd-l] DP05s: demonstratori palyazat
From: [email-masked] (Hanák Péter)
To: [email-masked]
Date: Fri, 11 Feb 2005 16:14:52 +0100
List-Id: A Deklarativ programozas cimu targy demonstratorainak listaja <dpd-l.iit.bme.hu>

Kedves Mindenki!

A Deklaratív programozás tárgy 2005. tavaszi félévére keresünk
demonstrátorokat a tárgy volt hallgatói közül.

A demonstrátorok feladatait a csatolt (.doc), ill. letölthetõ jelentkezési
ûrlap ismerteti; megnézhetõ, letölthetõ különféle formákban a
<dp.iit.bme.hu/dePa> címrõl.

A demonstrátorokkal általában elektronikus levelezéssel fogunk kapcsolatot
tartani, alkalmanként az elõadásokon, majd rendszeresen a zéhákon és a
vizsgákon találkozni, de a félév egy részében szükség lehet hetente egy
alkalommal egy-két órás személyes megbeszélésre is.

A Prolog és az SML nyelvek ismeretét értelemszerûen elvárjuk.

A jelentkezõk az IIT (Irányítástechnika és Informatika T.)  demonstrátorai
lesznek, esetleg, talán szerzõdéssel és esetleg, talán szimbolikus :-()
fizetéssel.

A demonstrátori munka egyrészt tanulságos, másrészt az ösztöndíjkérelmek
elbírálásánál, a külföldi tanulmányi utaknál, a doktorandusz-felvételkor,
az elhelyezkedésnél stb. általában elõnyt jelent, gyakran elõfeltétel.

Lehetõség van arra is, hogy a demonstrátori feladatokból a demonstrátor
TDK-dolgozatot, diplomatervet készítsen vagy önálló laboratóriumi
gyakorlatot végezzen a tárgy elõadóinak, illetve doktoranduszoknak a
vezetésével.

A jelentkezéseket a kitöltött ûrlap beküldésével lehetõleg
2005. febr. 16-án, szerdán estig kérjük a <[email-masked]> és a
<[email-masked]> címekre.

Budapest, 2005. február 11.

Hanák Péter, Szeredi Péter
Békés András György, Lukácsy Gergely

Ui. Ez a felhívás terjeszthetõ.

_______________________________________________
Dpd-l mailing list
[email-masked]
http://www.iit.bme.hu/mailman/listinfo/dpd-l