Subject: Fwd: IBM Great Minds 2011 pályázat - gyakornoki lehetőség a zürichi IBM kutatólaboratóriumban
From: andras recski <[email-masked]>
To: Peter Szeredi <[email-masked]>, Katona Gyula <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Nov 2010 12:23:50 +0100

Sziasztok! Kérem, hogy továbbítsátok a szakirányunk hallgatóinak.
Kösz, András

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Krisztina Antal <[email-masked]>
Dátum: 2010. november 4. 11:54
Tárgy: IBM Great Minds 2011 pályázat - gyakornoki lehetõség a zürichi
IBM kutatólaboratóriumban
Címzett: Krisztina Antal <[email-masked]>
Másolatot kap: Istvan Kosa <[email-masked]>

Tisztelt Oktatók!

Az IBM legújabb pályázati felhívására szeretném felhívni a figyelmüket, s
abban kérném a segítségüket, hogy az alábbi információ eljusson minden
érintett hallgatóhoz.

Immár  negyedszer  kerül  meghirdetésre  az IBM Great Minds pályázat, amely
keretében  a  legjobb   informatikus  hallgatókat  várják  egy  3-6 hónapos
szakmai gyakorlatra a világ egyik legjobb IT kutató központjába.

A  zürichi  IBM  laboratórium által indított "kiváló elmék" kezdeményezésre
bármely   közép-   és   kelet-európai,  valamint  közel-keleti  és  afrikai
informatikus  hallgató  jelentkezhet,  aki  a  beadás  idõpontjában nappali
tagozatos mesterképzésben vesz részt.

A  pályázat  benyújtásához angol nyelvtudásra, angol nyelvû önéletrajzra és
motivációs  levélre,  valamint egy szintén angol nyelvû oktatói vagy dékáni
ajánlásra van szükség.

A  hallgatók  december 2-ig jelezhetik részvételi szándékukat és a javasolt
kiutazási  idõszakot  az  oktatójuknak,  az oktatóknak pedig 2010. december
14-ig    kell    továbbítani   az   ajánlással   ellátott   pályázatot   az
[email-masked] e-mail címre.

A legjobb hallgatók meghívást kapnak a zürichi laboratórium 2011-es szakmai
gyakorlati  programjába, ami fedezi az utazás és szállás költségét, továbbá
gyakornoki fizetést biztosít.

A kutatólaboratóriumban szerzett szakmai tapasztalat természetesen nem csak
a  hallgatók  számára  felbecsülhetetlen,  hanem  egyetemük,  tanszékük  és
tanáraik  részére  is, hiszen a valós vállalati problémák és a legújabb IBM
technológiák  ismerete mellett a kezdeményezés egy közvetlen kapcsolatot is
biztosít  az IBM kutató részlegéhez. Nagy örömünkre szolgál, hogy a korábbi
években  két  magyar diák is bekerült a nyertesek közé. Reméljük az idén is
folytatódik  a sikersorozat, s talán pont az Önök diákjai közül nyer valaki
részvételi lehetõséget Zürichbe.

További információ: http://www.zurich.ibm.com/greatminds2011/

Elõre is köszönjük szépen a segítséget, a hallgatóknak pedig sikeres
pályázást kívánunk!

(See attached file: GreatMinds2011_flyerA5.pdf)(See attached file:
GreatMinds2011_posterA3.pdf)

Üdvözlettel / Best regards,
______________________
Krisztina WINKLER-ANTAL
Marketing, Communications and Corporate Citizenship and Corporate Affairs
Community and Educational Relations Specialist
IBM Hungary

tel: +361-382-5451, fax: +361-382-5501
mobil: +3620-823-5451
e-mail: [email-masked]
1117 Budapest, Neumann J. út 1.
IBM Magyarországi Kft. registered in Hungary with number 01-09-060028 by
Metropolitan Court as Company Register
Registered office: 1 Neumann János street, Budapest 1117, Hungary
Established: 1936