Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Szakmai gyakorlat
Tanuló algoritmusok
alkalmazása az ügyfélszolgálatra betérő ügyfél várható
várakozási idejének becslésére
algoritmusok skálázhatósága
A
feladat az ügyfélszolgálatra betérő ügyfelek várható várakozási
idejének becslése, figyelembe véve a pillanatnyi körülményeket,
mint:
- Várakozó ügyfelek, az általuk választott szolgáltatás valamint
a használt ügyfél kategóriák
- Kiszolgáló személyzet, az egyes személyek kompetenciái, adott
körülmények között várható viselkedése
- Időszak (karácsony, hónap eleje, vége, hétvége stb.)
- Ügyfélszolgálati prioritások (pl. új végpont kiépítését kérő
ügyfelek prioritást élveznek)
- Múltbeli tapasztalatok
Dr. Ketskeméty László
egyetemi adjunktus
28-97
kela@szit.bme.hu